Un sorbonel şi nişte căcăcioşi

adrian_papahagi1Alexandru D. Filimon

Nu vă speriaţi aşa cum iniţial am făcut şi eu. Nu se rezumă totul la procesul de defecaţie (scuzati-mi, vă rog, cacofonia). Astăzi sunt din nou pus în situaţia de a-mi bloca imaginaţia (creierul propriu-zis) când  citesc o ştire despre fostul democrat-liberal Adrian Papahagi, actualmente vicepreşedinte al Partidului Mişcarea Populară (PMP) care afirmă despre foștii săi colegi de partid că nu sunt altceva decât niște „căcăcioși”.

De ce ar trebui să fac un efort de salubritate şi igiena morală şi mentală suplimentară ca să refulez încă un epitet vioi şi zglobiu din categoria: “Le-am spus-o. Ai văzut cum le-am tras-o”. De ce trebuie să suportăm frustrările politice trasformate în epitete olfactive ale unui individ care nu a ajuns parlamentar aşa cum şi-a dorit? De ce este necesar ca un sorbonel să-mi păteze retina cu o imagine deloc igienică şi infantilă atât politic, cât şi intelectual? Găsim oare un profesor de la ţară care să-i spună acestui sorbonel “Mai uşor cu căcatu’ şi mai mult cu limba romană”? Întrebări, întrebări, întrebări…Poate are dreptate…orice mişcare populară începe cu un produs maro destinat maselor. Cu cât e mai bine ambalat, cu atât e mai atrăgător. Un ambalaj de Sorbona nu strică niciodată la capitolul achiziţii preţioase.

Prostia nu este o vină, dar lipsa bunului simţ este o gaură neagră. Soluţia ideală atunci când nu mai ai soluţii este una singură prin lumânare, eu unul prefer lumina. Păcat că lumina unuia serveşte întunecimii altuia:

Nu pot decât să mă repet: Folosiţi naibii protocolul lingvistic, canalii ale bunului simţ. Astăzi valabil şi pentru sorbonei.

Lasă un răspuns

Liviu Brătescu

Incultura ne distruge, mă baiatule...

POLITICA ÎN PIONEZE - Horia Pană

"Îmi place zgomotul produs de democraţie." (James Buchanan, al 15-lea preşedinte american)

Bellum omnium

blog George Damian

brînzoaice cu gem

Incultura ne distruge, mă baiatule...

Civitas Politics

Analizăm politica

