Cine vrea un Touareg, să-şi facă o asociaţie umanitară

filantropica-mana-intinsa-300x300O mulţime de asociaţii umanitare îmi bat la uşă în ultimul timp. Tot felul de personaje care de care mai colarate şi pestriţe vin cu un zâmbet preţios pe buze să-mi ceară bani din portofel.

“Bună ziua, îmi cer scuze dacă vă deranjez, suntem de la asociaţia umanitară Trei arici pogonici şi trebuie să-l salvăm pe Gigel de la sărăcie şi incultură. NU aveţi cumva nişte bănuţi, cât doriţi dumneavoastra să ne ajutaţi?”

Cu texte de genul acesta doar inepţii sau frustraţii în viaţă ar putea da bani, oamenii normali să gândesc că pot face fapte bune şi pe cont propriu. De ce să-şi ia altul un Touareg pe barba ta?

Când mă uit la toate personajele ce cochetează cu uşa mea, mă gândesc că nu ar strica deloc puţin cunoaştere, puţină carte înainte de a cere bani cuiva din portofel. Spre exemplu, dacă tot trăim în epoca tehnologiei, aş prefera să vină la uşă şi să-mi spună că are o transmisie online cu copii bolnavi de cancer care se tăvălesc de durere şi să mă invite să privesc. După ar putea să mă întrebe şi de bani. Nu poţi să nu sensibilizezi omul şi să-i ceri bani. Idei şi propuneri aş avea pentru asociaţiile fantoma,  dar să nu uităm că nu trebuie să le dăm cele sfinte câinilor şi nici sa nu aruncăm mărgăritarele noastre înaintea porcilor.

Şi totuşi, aceşti infantili dacă măcar s-ar uita la Filantropica, ar învăţa că :

„Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”.

4 Responses to Cine vrea un Touareg, să-şi facă o asociaţie umanitară

  1. Vali Crintea says:

    pe de alta parte , aceste persoane au povesti pregatite la pliant ! nu dau bani pentru ca am aflat cum se cheltuiesc ! pe viitor o sa detaliez !

    Apreciază

  2. Chiar mi as dori sa oferi detalii.Tu ai Touareg?

    Apreciază

  3. si ex ministrul educaţiei Hârdău a cumpărat un toureg la minister la câteva zile după ce s+au redus salariile cu 25%. Ce se ne mai mire? că doar există precedente gârlă!

    Apreciază

  4. Pai nu, „sa aiba si sulfletul lui unde se odihni?”

    Apreciază

Lasă un răspuns

Liviu Brătescu

Incultura ne distruge, mă baiatule...

POLITICA ÎN PIONEZE - Horia Pană

"Îmi place zgomotul produs de democraţie." (James Buchanan, al 15-lea preşedinte american)

Bellum omnium

blog George Damian

brînzoaice cu gem

Incultura ne distruge, mă baiatule...

Civitas Politics

Analizăm politica

