Ce ar trebui să facem?

tarani-romani

Alexandru D. Filimon

Veche întrebare cu tâlc, cu miez, deposedată de viitor şi acţiune. Fiecare, în felul său, a vizualizat soluţia la marasmul zilnic pe care îl retrăieşte şi a găsit cel puţin un răspuns la întrebarea “cum am putea fi ? ”.Vreau o ţară ca afară devine slogan de ţară într-o lume românească asemeni unui castel de nisp ce trezeşte miraje şi spulberă vise. Nu ştii niciodată când se destramă, cine îl destramă, tot ce ai construit trece în uitare sau pur şi simplu se şterge din orice memorie recentă. În România oricine poate da DELETE oricând. Ce am putea face cu politicienii români trecuţi prin atâtea apelative, hoţi, gunoaie, scursuri, venali, ignari, ţepari, mârşavi, ipocriţi, fiinţe paupere intelectual şi uman ce trăiesc din desfrâul opulenţei economice ? Ce am putea face cu românii spurcaţi şi denumiţi în toate felurile de însăşi români, noi românii suntem hoţi, cerşetori, prosti, slugi, lichele, pupincurişti, masochişti, neatârnaţi, leneşi, abulici etc.?

Dacă de mâine politicienii s-ar uita la serialul „House of Cards” şi “ar băga la cap în loc să bage la burtă”(să mă exprim şi eu că poporul) am avea un stat şi o strategie pentru început cu politicieni competenţi axaţi pe agenda cetăţeanului.

Daca de mâine românii s-ar uita la desene animate (recomand încă Tom şi Jerry), ar învăţa ce înseamnă umanitatea şi ar întelege valoarea celuilalt prin sine şi în raport cu sine.

Dacă de mâine ne-am trezi şi nu ne-am mai întreba ce să facem, poate am începe să facem ceva.

Lasă un răspuns

Liviu Brătescu

Incultura ne distruge, mă baiatule...

POLITICA ÎN PIONEZE - Horia Pană

"Îmi place zgomotul produs de democraţie." (James Buchanan, al 15-lea preşedinte american)

Bellum omnium

blog George Damian

brînzoaice cu gem

Incultura ne distruge, mă baiatule...

Civitas Politics

Analizăm politica

