Mădularul bate banu’, sexul bate politica

download

 

Mă gândesc să îmi public memoriile sexuale pline de orgii sexuale picante şi experienţe inedite, asezonate cu perversiuni, fetişuri şi jucării sexuale. Vreau să postez şi poveştile homosexuale ale unor prieteni de ai mei sau apetenţele bisexuale ale altora şi mai ales vreau să devin un superstar cu aură sexuală debordantă şi vibrantă. Vreau ca toate bagaboantele online-ului să vină la mine. Vreau să am trafic, “de-al dracu şi de ambiţios”.

Dacă o fată de 16 ani reuşeşte să scrie pe un blog năsărâmbe cu miez şi iz de perversiune sexuală şi presa din România(inclusiv televizuni) se îngrămădeşte să facă ştiri şi să comenteze pe marginea subiectului, ce să mai zic?!

Nu cred că avea dreptate Aristotel, la început nu a fost mirarea, ci prostia. Unele personaje pe la televizor sau prin presa online au legitimat o formă de erotism autentică prezentă în descrierile blogăriţei, făcându-mă astfel să mă gândesc mai mult la castrare decât la hedonism. A ajuns presa o jucărie sexuală submisivă publicului larg?

De la “Plai cu boi” la “Plaiul boilor”, de la “Luni de fiere” la “Ore de metal”, de la Pascal Bruckner la blogăriţa provincială infantilă, de la un capăt la altul România este o apă şi-un pământ învelită toată în lenjerie intimă comestibilă.

Dacă de mâine blogării români ar decide să facă un catalog cu mădularele lor, am obţine poate şi o reacţie(ERECTIE) de la Guvern?

Oare presa ar înghiţi un catalog cu mădularele blogărilor?

 

 

4 Responses to Mădularul bate banu’, sexul bate politica

  1. Vali Crintea says:

    de fapt subiectul pe care vroiau sa-l discute ziarele tinea de dovedirea unei activitati sexuale a minorei in conformitate cu povestile de pe blogul ei, ceea ce ar fi avut loc la emisiuni tv de cancan vreo 5 saptamani. Se pare totusi ca bloggerita scrie ca ii place sau ca asa gandeste si chiar nu era un subiect de tabloide.
    Bloggeritei i-a prins bine ca a avut o crestere semnificativa a vizitelor !

    Apreciază

  2. Pai asta vrea si eu trafic mai mare, din acest motiv o sa mi public memoriile sexuale orgioase

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Liviu Brătescu

cercetător și om politic liberal

POLITICA ÎN PIONEZE - Horia Pană

"Îmi place zgomotul produs de democraţie." (James Buchanan, al 15-lea preşedinte american)

Bellum omnium

blog George Damian

brînzoaice cu gem

Incultura ne distruge, mă baiatule...

Civitas Politics

Analizăm politica

