Ce ar spune o târfă despre Baconsky?

teodor-baconschi 

Acest politician episodic este destul de impopular şi nefrecventabil. Mă bucur pentru acest lucru doarece nu are nici o legitimitate să vorbească despre România.

Ce a realizat în mod riguros în carieristica sa politică (alături şi de Clovnul obez care tot intră şi iese precoce din politică)? În afară de un nume moştenit şi de beneficiile unei camarile culturale bine înfipte în sistemul politic după 1989, ce a rămas în urma lui Teodor Baconsky?

 “Orice târfă da lecţii poporului român” aşa s-a gândit Baconsky să descrie marasmul politic actual pe Facebook în calitatea sa de om, intelectual, fost Ministru de Externe etc. Ştiu, se vor repezi diverşi care vor spune că este dreptul fiecăruia de a se exprima în spaţiul virtual, că acest cuvânt “târfă” este uzual în lexicul românesc şi cum de nu ştiu că “târfă” în perioada ante-post-trans-interbelică (alegeţi voi), denumea o individă care vitupera paradigmele epocii în sensul unei vizionare.

Ce nu se vede dincolo de “libertatea” fostului ministru este cinismul său gratuit. De ce să mai umpli spaţiul public cu încă o “târfă”, dacă îmi permiteţi limbajul. Nu avem destule? De ce să alegi să te exprimi aşa având în vedere cine a fost tatăl tău?

Cinismul acestui personaj episodic stăruitor este demonstrat prin intenţia imorală de a jigni o femeie (Elena Udrea) având în vedere noile conflicte din PMP. Nu mi-a plăcut Elena Udrea niciodată şi nu mi-au curs balele în vânt admirând-o.

Dar această intenţie imorală de “bărbat adevărat” mă face să mă gândesc ce ar spune o târfă despre Baconsky ? I-ar spune oare că fundul ei este mai moral decât gura sa?

Lasă un răspuns

Liviu Brătescu

cercetător și om politic liberal

POLITICA ÎN PIONEZE - Horia Pană

"Îmi place zgomotul produs de democraţie." (James Buchanan, al 15-lea preşedinte american)

Bellum omnium

blog George Damian

brînzoaice cu gem

Incultura ne distruge, mă baiatule...

Civitas Politics

Analizăm politica

